top of page

מפסיכולוגיה קלאסית לריפוי פנימי

הפסיכולוגיה השלמה היא ענף בפסיכולוגיה העוסק באושר ובשגשוג האנושי. בניגוד לפסיכולוגיה הטיפולית הקלאסית שמתמקדת בזיהוי פתולוגיה נפשית ובטיפול בה, פסיכולוגיה משלימה אינה עוסקת רק בטיפול בהפרעות נפשיות‏, אלא בדרך למצוא ולטפח כוחות ותכונות חיוביות ולהפוך אותם לכלים המאפשרים לסייע למטופלים להשיג את מטרותיהם בחיים תוך פריצת דרך ויציאה מתקיעויות ופלונטרים רגשיים.

אסכולה זו היא הבסיס לעבודה שלי. בשנים האחרונות הוספתי כלים ושיטות רבות מעולם הרפואה המשלימה. שילוב זה מתייחס למטופל כמכלול וההרמוניה שבין הגוף והנפש מאפשרת לי לקבל מידע רב ככל האפשר על המטופל וקשייו, לגבש תכנית טיפול קצרה ומדויקת אשר באמצעותה ניתן להשיג שיפור עמוק וארוך טווח בדפוסי ההתנהגות מעכבים, חרדות ואמונות שלא תומכים במסלול התפתחותו של המטופל.

אני מתאימה את השיטות לאדם ולא להיפך ומאמינה שכדי לפתור את הבעייה צריך לזהות את הסיבות להיווצרותה ואז להציע את הפתרון המתאים, הכל תוך שאני מראה לכל אדם באשר הוא את האור, הקסם והייחוד שבו ומאפשרת לו לחוות את מלוא הפוטנציאל הגלום בו, ואותו הוא יכול להביא לכדי מימוש.

שיטת הפסיכולוגיה השלמה מאפשרת רכישת כלים להגשמת הפוטנציאל האישי של המטופל ועוסקת בטיפוח החוסן הנפשי והצמיחה.

אני מטפלת במקרים כגון:

כמטפלת עם ניסיון רב שנים ודוקטורט בתחום, אני מטפלת במגוון רחב של קשיים. ויחד עם זאת חשוב לי להדגיש את הניסיון הרב שיש לי בתחום הטיפול בהפרעות אכילה ודימוי עצמי, נושא כאוב המחבר גוף ונפש. בתהליך רך ומכיל אני מצליחה במרבית המקרים לסייע עד כדי ריפוי ממחלות כמו בולמיה, הפרעות אכילה שונות או אכילה רגשית.

בנוסף אני מומחית בטיפול וריפוי אנשים ממצבי חרדה מסוגים שונים. אנשים החווים חרדה, איכות חייהם נפגעת משמעותית והם מנועים מלעשות פעולות שנראות לרובנו פשוטות כמו: לעלות במעלית, לצאת לדייט, לעשות מבחן, ללכת לסופר וכיו"ב.

ניתן לפנות אליי בכל שעה לכל שאלה והתייעצות!
חייגו: 077-2318079

או השאירו פרטים כאן למטה ואחזור אליכם בהקדם 👇

bottom of page